Τα blogs αναμφισβήτητα έχουν κερδίσει ένα σημαντικό ποσοστό πολιτών ως κύρια μορφή ενημέρωσης παραγκωνίζοντας
σε αρκετές περιπτώσεις τα συμβατικά μέσα ενημέρωσης.
Παρόλα αυτά, σε αρκετά ελληνικά blogs παρατηρείται η έλλειψη αυθεντικότητας όσο αφορά το περιεχόμενο των δημοσιεύσεων
όπως επίσης και η οικειοποίηση σε ένα βαθμό περιεχόμενου προερχόμενο (απο τρίτους ή απο άλλα blogs) δίχως καμία αναφορά της πηγής.
Το θέμα αποκτά διαστάσεις καθώς blogs που ακολουθούν την στρατηγική αυτή(ηθελημένα ή μη) αποκομίζουν σημαντικά
κέρδη απο τους εκάστοτε διαφημιζόμενους έχοντας ουσιαστικά όφελος από πνευματική ιδιοκτησία τρίτων. Στην είκονα που ακολουθεί
βλέπεται της αναμετάδοση ενός απλού post που αναφέρεται σε βίντεο...
Πιθανές απαντήσεις για το παραπάνω υπάρχουν πολλές, το θέμα είναι οτί συμβαίνει όλο και περισσότερο.
Φαίνεται πως έχουμε εισέλθει σε μια νέα εποχή όπου ο παράγοντας "κέρδος" ρυθμίζει την ποσότητα άλλα και την ποιοτήτα των
αναρτήσεων, δυστυχως σε βάρος του αναγνώστη. Ποιά είναι δηλαδή η διαφοροποίηση ενος blog απο το άλλο όταν και στα δύο υπάρχουν
ακριβώς οι ίδιες αναρτήσεις; προφανώς μόνο ο βαθμός εμπορευματοποίησης τους..
Μύθος ή πραγματικότητα αυτό είναι κάτι το όποιο θα κρίνουν οι αναγνώστες και φυσικά όχι εμείς.
Την επόμενη φορά που θα διαβάζετε κάποια ανάρτηση απλά μπείτε στον κόπο να κάνετε μια αναζήτηση σύμφωνα με τον τίτλο, τα συμπεράσματα δικά σας.